کلینیک کسب و کار استان البرز
کلینیک کسب و کار استان البرز
کلینیک کسب و کار استان البرز
استان البرز - شهرک صنعتی اشتهارد - بلوار ابوریحان - ساختمان فناوری و کسب و کار - طبقه دوم - کلینیک کسب و کار

۹ برنامه اصلی مدیران فروش

۹ برنامه اصلی مدیران فروش

🔸تیم کانِر در کتاب «۹۱ خطای فروشندگان» می‌نویسد: اشتباهی که خیلی از فروشندگان مرتکب می‌شوند این است که فکر می‌کنند اگر می‌خواهند کیفیت کار حفظ شود، خودشان باید تمام کارها را انجام بدهند

🔹این طرز فکر باعث می‌شود وقت ما به کارهایی اختصاص پیدا کنند که یا می‌توانیم آنها را به دیگران بسپاریم یا اصولا اهمیت چندانی ندارند که بخواهیم آنها را انجام بدهیم

🔹در شغل فروشندگی کارهایی مهم است که ما را به این ۹ هدف می‌رساند و در نتیجه باید زمان و انرژی‌ مان را روی این وظایف متمرکز کنیم و بقیه وظایف را به دستیاران و منشی‌های فروش بسپاریم:

1️⃣ کارهایی که به طور مستقیم روی میزان فروش‌مان تاثیر می‌گذارند

2️⃣ کارهایی که باعث افزایش رضایت مشتریان‌مان می‌شوند

3️⃣ کارهایی که باعث افزایش وفاداری مشتریان‌مان می‌شوند

4️⃣ کارهایی که باعث تقویت رابطۀ ما با مشتریان‌مان می‌شوند

5️⃣ کارهایی که باعث شناخت بهتر ما از مشتریان‌مان می‌شوند

6️⃣ کارهایی که شناخت ما از رقبا و شرایط بازار را افزایش می‌دهند

7️⃣ کارهایی که ایده‌های جدیدی را برای افزایش فروش به ما می‌دهند

8️⃣ کارهایی که رابطۀ ما با شبکه‌های توزیع را تقویت می‌کنند

9️⃣ کارهایی که باعث ارتقاء دانش و مهارت ما در فروش می‌شوند

پیمان جلیلی

کسب و کار یک سازمان است که برای فراهم کردن کالا و یا خدمات به مشتری ایجاد شده‌است. کسب و کار در اقتصاد سرمایه‌داری حکم‌فرماست، بیشتر کسب و کارها که مالک آن‌ها بخش خصوصی است برای این ایجاد شده‌اند که سود ساز باشند و دارایی صاحب‌شان را بیشتر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.